Beste bezoekers,
Binnenkort is het zover: op donderdag 30 november zeggen we gedag tegen onze administratief medewerkster, Marja, die na bijna 10 jaar bij Fysiotherapie Hoogezand te hebben gewerkt met pensioen gaat. We zijn ...
NIEUWS
Digitale nota / factuur ontvangen per email
Wij hebben besloten met ingang van 1 juni 2023 uw facturen digitaal te versturen vanuit het oogpunt van klantenservice en duurzaamheid.
Kunt u geen facturen via de mail ontvangen, dan krijgt u hem via de post.
Betalingsvoorwaarden:
Graag uw aandacht voor onze declaratie- en betalingsvoorwaarden
Vergoedingen:
U bent zelf verantwoordelijk voor de vergoeding van uw fysiotherapiebehandelingen. Wij kunnen u helpen bij het vinden van de polis-informatie, maar nemen geen verantwoordelijkheid voor de juistheid van die informatie.
Wij declareren rechtstreeks, zonder uw tussenkomst, bij uw zorgverzekeraar. Wanneer u niet aanvullend verzekerd bent voor fysiotherapie, sturen wij een nota die u zelf dient te voldoen.
Nota’ s versturen wij in de eerstvolgende maand per email.
Meldt u alstublieft wanneer u in het lopende jaar elders fysiotherapie heeft gehad, wij hebben daar namelijk geen zicht op. Voor chronische indicaties met machtigingsaanvragen is dit in sommige gevallen zelfs over voorgaande jaren van belang. Mocht gedurende het behandeltraject blijken dat uw zorgverzekeraar de zittingen niet vergoedt, ontvangt u van ons een nota.
Correct email adres:
Omdat wij de facturen via email verzenden is het belangrijk dat wij u juiste email adres in het systeem hebben staan zodat u ook de nota van ons kunt ontvangen. Mocht u een ander email adres hebben geef dit dan aan ons door zo dat wij dit kunnen aanpassen in het systeem.
LET OP !! het kan voorkomen dat een nota van onze praktijk in uw SPAM box terecht komt. Daar hebben wij helaas geen invloed op.
1e betalingsherinnering:
Indien u de nota niet heeft voldaan binnen het termijn van 30 dagen ontvangt u van ons een
1e herinnering om deze als nog aan onze praktijk te voldoen.
Ik heb een aanmaning ontvangen, en nu?
Wanneer je een aanmaning ontvangt verzoeken wij om de nota zo spoedig mogelijk te betalen.
Lukt dat niet binnen de gestelde termijn, neem dan contact met ons op via [email protected] of bel naar 0598-324040.
Kan ik een betalingsregeling treffen?
Ja dit is mogelijk. Neem hiervoor tijdig contact op met [email protected]
of bel naar 0598-324040.
No-show:
Het is de praktijk wettelijk niet toegestaan een door u niet nagekomen afspraak in rekening te brengen bij uw verzekeraar. In dezelfde maatregel is bepaald dat de zorgaanbieders in de praktijk voor een niet nagekomen afspraak een behandeltarief van € 33,00 in rekening mogen brengen.
Als u uw afspraak om welke reden dan ook moet of wilt afzeggen, doe dat dan ruim van tevoren, maar minimaal 24 uur voor de feitelijk gemaakte afspraak. Dan kunnen wij de voor u gereserveerde tijd nog invullen met iemand die op de wachtlijst staat, waardoor deze patiënt dan ook eerder geholpen is. Wanneer u niet 24 uur voor de behandeling annuleert of de afspraak niet nakomt,
(door niet naar de praktijk te komen, niet thuis te zijn of open te doen bij aan huis behandeling) wordt deze aan u doorberekend. Let op, deze nota is niet te declareren bij uw zorgverzekeraar.
Meer nieuws
Op dinsdag 28-11-2023 zal de praktijk om 17 uur sluiten, dan gaan wij alvast afscheid nemen van onze collega Marja. Want helaas voor ons........ heeft Marja as donderdag 30-11-2023 haar laatste werkdag omdat ze heerlijk ...
Lees meer